Pippi Långstrump försätter sin resa/ Pipi Duga Čarapa nastavlja svoje putovanje
Pipi Duga Čarapa nastavlja svoje putovanje
Molim te,još samo malo...govori naša Pipi.
Pipi Duga Čarapa,znatiželjna i hrabra djevojčica, odlučila je u siječnju otputovati u Hrvatsku i otkriti jednu novu državu.Ona je naviknuta na putovanja jer je njezin otac kapetan i sada ona želi sama upoznati jednu novu državu.
Pipi Duga Čarapa otputovala je u siječnju u Hrvatsku i uživa na svom putovanju.Želi podijeliti svoje znanje o Švedskoj i naučiti se sve o državi u kojoj se nalazi.Do sada je posjetila dvadesetak škola i provela se je fantastično s djecom i odraslima koji su je primili u posjet.
Mmmm, u školi je bilo tako- tako jer se mora učiti ali sviđali su joj se izleti ,probala je hrvatska nacionalna jela i srela je fantastičnu djecu i odrasle.
Nestrpljivo čeka da počne nova školska godina jer prva škola koju će posjetiti nalazi se u Karlovcu,gradu koji leži na četiri rijeke.Što? Četiri rijeke? Pipi se veseli da se nauči sve o Karlovcu i drugim mjestima i školama koje će posjetiti.
Molim te,još samo malo...govori naša Pipi.
Pipi Duga Čarapa,znatiželjna i hrabra djevojčica, odlučila je u siječnju otputovati u Hrvatsku i otkriti jednu novu državu.Ona je naviknuta na putovanja jer je njezin otac kapetan i sada ona želi sama upoznati jednu novu državu.
Pipi Duga Čarapa otputovala je u siječnju u Hrvatsku i uživa na svom putovanju.Želi podijeliti svoje znanje o Švedskoj i naučiti se sve o državi u kojoj se nalazi.Do sada je posjetila dvadesetak škola i provela se je fantastično s djecom i odraslima koji su je primili u posjet.
Mmmm, u školi je bilo tako- tako jer se mora učiti ali sviđali su joj se izleti ,probala je hrvatska nacionalna jela i srela je fantastičnu djecu i odrasle.
Nestrpljivo čeka da počne nova školska godina jer prva škola koju će posjetiti nalazi se u Karlovcu,gradu koji leži na četiri rijeke.Što? Četiri rijeke? Pipi se veseli da se nauči sve o Karlovcu i drugim mjestima i školama koje će posjetiti.
Cilj projekta Pipi Duga Čarapa je da se potakne glasno čitanje/čitanje i da se na kreativan način obradi književno djelo.
Projekt je ujedinio nekoliko nastavnih predmeta: Hrvatski (obrada i analiza književnog djela, ) Geografija ( uporaba geografskih karata i sakupljanje činjenica o Hrvatskoj i Švedskoj) Matematika (tablica „gloženja“ se uči na jednostaniji način kad se pomaže Pipi) Glazbeni (pjesma) Uporaba raznih digitalnih alata Likovni (izrazimo se uz pomoć boja) ... Postoji li još načina na koji možemo uključiti Pipi Dugu Čarapu u nastavu?
Izvor: https://twinspace.etwinning.net/92932/home, 1.5.2020.
Vremensko razdoblje
studeni 2019.- ožujak 2020.
Učenici polaznici INA istražili su tko je napisao od kuda dolazi svjetski poznata Pipi Duga Čarapa.
Svoj rad interpretirali su pred ostalim učenicima polaznicima INA.
Čitali smo knjigu Pipi Duga Čarapa i pripremali se za za dolazak slavne gošće. Učiteljica iz Informatike ispričala je učenicima svoje dojmove o Švedskoj( jer je tamo boravila)-državi u kojoj je Pipi nastala.
Plan je bio da Pipi gostuju u našoj školi 16.3.-22.3.2020. Nažalost pandemija nas je omela u planiranim aktivnostima. Nestrpljivo čekamo Pipi sljedeće školske godine.
Rezultati projekta
Istraživanje o najpoznatijoj djevojčici.
Pročitana knjiga Pipi Duga Čarapa.
Primjedbe
Objavi komentar